فراوش کردنت خیـــــــــــلی سخته!!!


دلم می خواست بهانه ای باشد برای فراموش کردن همه چیز



 

اما حالا دلم می خواهد همه چیز بهانه ای باشند برای فرراموش کردنش


بـآوَر کـُ♥ـטּ مَــטּ مـیـتـَرسـَمـــ



بـآوَر کـُـטּ مَــטּ ،
 

اَز مـُعـجـِزه ے آטּ لـَـبــــــهـآ مـیـتـَرسـَمـــ !


مـیـتـَرسـَمـــ بــِبـوسـے


وَ בیـگـَر خُـــב آ رآ ،


بـَــنـــב ِه نـَـبـآشَــمــــ !

دلمــــ پُر است


 دلمــــ پُر است



پُـــرِ پُـــرِ پُـــر



آنقــــــدر که



گاهیــــ اضافه اش، از چشمانمـــ می چـــــکد!!!



امشبـ هیـ ـچ نمے خوآهمـ ....

امشبـ هیـ ـچ نمے خوآهمـ


نهـ آغوشتــ رآ


نهـ نوآزـش هآے عآشقآنـ ـه اتــ رآ


نهـ بوســ ـهـ هآے شیرینتــ رآ


فقـ ـط بیـــ ـآ


مے خوآهمـ تآ سحـ ـر بهـ چشمآنـ زیبآیتـ خیـ ـرهـ بمآنمـ


همـ ـیـ ـن کآفیستــ


برآے آرامـ ـش قلبـ بے قرآرمــ ...




تحمـــــــل درد



از عـــــذاب با تــــ ــــ ـــــو بودن در ســـــــکوت خود  خرابمــ



نه صبــــــــورم و نه عاشق ، من تجسم عذابمـــــــــــ



تو ســـراپا بی خیالی ، من همه تحمـــــــل درد



تو نفهمیدی چه دردی ، زانوی خستــــــــــمو تا کرد!!!!!!

خـدایا ...


خـدایا           

دلم را آنانی میشکنند 

که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشود

تَنهایـے اَمـ ...




تَنهایـے اَمـ را بـآ کَســے قٍسْمَت نَخوآهَمـ کَرב،..




یٍکْبآر تَقسیمـْ کَرבَمـ.........چَندیـטْ برآبَر شُـב.

زندگی یعنی چه؟




شب آرامی بود






میروم در ایوان ،تا بپرسم از خود






زندگی یعنی چه؟


کـــم آورده ام . . .

وقـــــــتــــے  مـــے  گــــویــــــم: بـــــرایـــــمـــ دعـــــا کــــــن...


یــــــعــــنــــے  کـــم آوردهـــ ام . . .



یــعــــنــــے  دیـــــگـــــر کـــــارے  از دســــتــــ خــــــودمـــ



بـــــراے خـــــودم بـــــر نــــمــــے  آیـــــــد


 

دارم با نبودنت کنار می آیم...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

دل درد گرفته ام از بس فنجان های قهوه را سر کشیده ام....


و تو ته هیچکدام نبودی...


میخواهم قهوه بخورم...


تلخ است...


لطفا کمی به فنجانم نگاه کن...


ما همیشه به اندازه ی یک فنجان چای شیرین وقت داشتیم...


ولی...


هیچ گاه حرفی جز تلخی جدایی ها نزدیم...


دارم با نبودنت کنار می آیم...


فقط با بودنت کنارش،کنار نمی آید دلم!!!


درد ، مرا انتخاب کرد...


من ، تو را...


تو ، رفتن را...